Saturday, February 14, 2009

Kembali ..


Maaf kan aku wahai saudara
Maaf kan aku wahai teman
Maaf kan aku wahai sahabat
Tolonglah, Maaf kan lah aku ..

Dalam hidup, aku sering tersasar
Dalam hidup, aku sering tersesat
Dalam hidup, aku sering berdosa
Dalam hidup, aku sering menganiaya

Aku ingin kembali, ke jalan berkasih sayang
Aku ingin kembali, memperbaiki ketulusan budi
Aku ingin kembali, tidak menyakiti lagi
Aku ingin kembali, ke jalan di rahmati

Nukilan taubat:-
Jek M.S (M = Minum, S = Sirap)

3 comments:

Abeja said...

Taubatan nasuha?

MazrulHisyam said...

Malas aku nak komen...mcm laut ade pasang ade surut...suka hati kau lah jek...jgn panasx2 taik kambeng dah la! Maaf bai!

Jek said...

Abeja - harap harap begitulah, jangan kau mengheret aku lagi .. hehe

Mazrul - ala bro, janganlah malas malas... Wan pun dah marah-marah aritu, bila tengok keadaan blog aku ni... hehe...tak tetap pendirian... hehe.. memang gitulah akuuuuuuu...