Saturday, May 23, 2009

Air Tenang Ada Bahaya ..

Aku tak berapa ingat satu pepatah Melayu
Tapi bila tulis benda ni, baru aku teringat balik
Pepatah tu kata air yang tenang, jangan disangka tiada buaya
Ertinya air yang tenang tu kadang-kadang ada bahaya

Jiwa aku dah lama tak tenang sebenarnya
Makan hari dan makan bulan
Cuma lepas `balik oversea' semalam
Baru lah hati aku mula tenang kembali

Aku tak pasti, apakah aku akan tenang lagi, mulai hari ini ..
Dan aku tak pasti, adakah aku dalam bahaya atau sebaliknya ..

2 comments:

Syafik said...

Fuh.. berhabuk tmpt ni bang.. :)

Eh? apakah yg berlaku?

MazrulHisyam said...

Mcm-mcm lah kau nih jek, dah mcm drama swasta lak. "Senjata Berat" kau tu bila nak tunjuk kat aku. Nak jugak ras pegang...auwwww!

syafix...bukan berabok lagi, dah makan dek anai-anai!